ترجمه اهنگ The Wanted به اسم I Found You

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

She wants me to come over, I can tell her eyes don't lie

اون میخواد که من اونجا برم میتونم بهش بگم چشمها دروغ نمیگن
She's charming me in the dark.
اون داره منو تو تاریکی فریب میده

She moves us where the room around the lights turn like the sky
اون ما رو حرکت میده جایی که اتاق مثل اسمون روشنه

Confidence like a rock star.
I wanna put my hands on her hands, feel the heat from her skin
من میخوام دستامو تو دستاش بذارم ضربان رو از پوستش حس کنم

Get reckless in the starlight.
در نور ستاره بی پروا شم

I'm moving to the beat of her heart, I was so lost until tonight
من دارم به طرف ضربان قلبش  حرکت میکنم من خیلی گمشده بودم امشب

Tonight.
امشب
[Chorus]
I found you in the darkest hour
من تورو تو ساعت تاریکی پیدا کردم

I found you in the pouring rain
 من تورو تو ریزش باران پیدا کردم

I found you when I was on my knees
من تورو وقتی به زانو نشسته بودم پیدا کردم

and your light pulled me back again.
و روشنی تو منو به عقب میکشونه

I found you in a river of pure emotion
من تورو تو رودخانه ی خالص از احساس پیدا کردم

I found you my only truth.
من تو رو پیدا کردم تنها حقیقت من

I found you and the music played
من تورو پیدا کردم و موزیک پخش شد

I was lost,
من گمشده بودم

Till I found you you you.
تا تورو پیدا کردم

Till I found you you you.
تا تورو پیدا کردم

The night is getting older and I can't come off this high
شب داره تموم میشه نمیتونم از این بلندی پایین بیام

I don't want this here to end.
نمیخوام که اینجا به پایان برسه

I know she feels the same 'cause I can see it in her eyes
 میدونم اون یکنواختی رو احساس میکنه چون میتونم اینو تو چشماش ببینم

She says "can we start again?".
اون میگه میتونیم دوباره شروع کنیم؟

I wanna put my hands on her hands feel the heat from her skin
میخوام دستامو تو دستاش بذارم ضربان رو از پوستش حس کنم

Get reckless in the starlight.
در تاریکی بی پروا شم

She's moving to the beat of my heart we were so lost until tonight
اون داره به طرف ضربان قلبم حرکت میکنه اون خیلی گمشده بوده تا امشب

Tonight.
امشب


[Chorus]
I found you in the darkest hour
من تورو تو ساعت تاریکی پیدا کردم

I found you in the pouring rain
من تورو تو ریزش باران پیدا کردم

I found you when I was on my knees
من تورو وقتی به زانو نشسته بودم پیدا کردم

and your light pulled me back again.
و روشنی تو منو به عقب میکشونه

I found you in a river of pure emotion
من تورو تو رودخانه ی خالص از احساس پیدا کردم

I found you my only truth.
من تورو پیدا کردم تنها حقیقت من

I found you and the music played
من تورو پیدا کردم و موزیک پخش شد

I was lost,
من گمشده بودم

Till I found you you you.
تا تو رو پیدا کردم

Till I found you you you.
تا تورو پیدا کردم


I said people, we're all looking for love tonight
من گفتم مردم.ما امشب در جستوجوی عشقیم

Sometimes we can't see it
گاهی اوقات نمیتونیم ببینیمش

We're all blinded by the light.
شب همه ی ما رو کور کرده

And we all get lost, all get lost
و ما همه گمشده ایم همه همشده ایم

Searching for that peace in mind.
در جستوجوی صلح در ذهن

Just when I had given up
فقط وقتی من تسلیم شده بودم

Looking for some kind of sign
در جستوجوی نوعی نشانه بودم


That's when I found you you you
همینه وقتی تورو پیدا کردم

I found you you you
تو رو پیدا کردم

I found you you you
تو رو پیدا کردم

I found you you you
تو رو پیدا کردم


[Chorus]
I found you in the darkest hour
من تو رو تو ساعت تاریکی پیدا کردم

I found you in the pouring rain
من تورو تو ریزش باران پیدا کردم

I found you when I was on my knees
من تو رو وقتی به زانو نشسته بودم پیدا کردم

and your light pulled me back again.
و روشنی تو منو به عقب میکشونه

I found you in a river of pure emotion
من تورو در رودخانه ی خالص از احساس پیدا کردم

I found you my only truth.
من تورو پیدا کردم تنها حقیقت من

I found you and the music played
من تورو پیدا کردم و موزیک پخش شد

I was lost,
من گم شده بودم

Till I found you you you.
تا تو رو پیدا کردم

---



نظرات شما عزیزان:

online star
ساعت13:04---16 آذر 1391
مدیریت سایت ستاره های روشن موزیک
/مدیران ستارهای روشن موزیک سایت را آپدیت نموده و این مجموعه فول موزیک ویدئو رو تقدیم به دوست داران این سایت می کند.


sanitra ket
ساعت14:28---14 آذر 1391
webeto taze rah andazi kardi?kheily khobe! tarjomat man aliye mamnon

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, ] [ 13:59 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 124
بازدید هفته : 246
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 49836
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت